Huisregels

Schoonheidsinstituut Elke werkt enkel op afspraak, dit om de behandelingen in alle rust te laten verlopen.

Om u als klant alle aandacht te kunnen geven, spreekt het voor zich dat er geen telefoons worden aangenomen tijdens de behandelingen.

Voor afspraken of vragen kunt u dan ook steeds een mail sturen, of een bericht nalaten op het antwoordapparaat, dan wordt u later teruggebeld.

Uiteraard kunt u ook steeds langskomen om producten of geschenkbonnen af te halen. Gewoon even bellen of mailen wanneer u wilt langskomen. Dat kan vaak tussen 2 afspraken in.

Gelieve tijdig aanwezig te zijn op uw afspraak. Indien u later bent moet, uit respect voor de volgende klant, de behandeling mogelijks worden ingekort, wat dan weer niet leuk is voor u.

Afspraakopties kunnen slechts gedurende beperkte tijd worden vrij gehouden. Indien u niet binnen de 24 uur reageert op de mail met voorgestelde data, moet eventueel naar alternatieve data gezocht te worden.

Kadobonnen blijven één jaar geldig en kunnen zowel worden ingeruild tegen behandelingen als producten.

linedotline
Annulatievoorwaarden: Afspraak vergeten of te laat afgebeld? Erg vervelend, ik heb de nodige tijd voor u gereserveerd en andere mensen teleurgesteld. Daarom ben ik genoodzaakt volgende kosten in rekening te brengen:

U kan kostenloos annuleren tot 48 uur voor de afspraak.
Bij het niet komen opdagen zonder te verwittigen zal de geboekte behandeling in kosten gebracht worden bij het eerst volgende bezoek.
U kunt natuurlijk ook steeds iemand anders sturen in uw plaats, dan betaalt u uiteraard niets

Dank voor uw begrip!